به گزارش همدانی ها، مجید پیری از فعالشدن سامانه ثبتنام و خرید کتابهای درسی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: فقط دانشآموزانی که در سامانه “سیدا” توسط مدیر مدرسه ثبتنام شدهاند، امکان خرید کتاب را دارند.
وی گفت: مدیران مدارس فرآیند ثبتنام دانشآموزان را در اسرع وقت تکمیل کنند تا خانوادهها با مشکل مواجه نشوند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: در صورت تغییر مدرسه، کتابهای دانشآموزان به محل تحصیل جدید ارسال میشود و به دلیل محدودیت زمانی، از خانوادهها درخواست داریم ثبتنام را به تأخیر نیندازند.
پیری افزود: مهلت ثبتنام هنوز اعلام نشده است، اما توصیه میشود والدین هرچه زودتر اقدام کنند.
وی در پایان از نحوه ثبتنام از طریق وبگاه آموزش و پرورش به نشانی www.my.medu.ir خبر داد و گفت: همچنین سامانه متمرکز خرید کتاب های درسی به نشانی https://irtextbook.ir/Account/Login میباشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.