درخشش زوج رسانه‌ای همدانی در رخداد ملی «سردار تا سردار»

سولماز عنایتی، خبرنگار همدانی، با کسب مقام اول بخش گزارش خبری و علی پنبه‌ای با کسب مقام سوم بخش یادداشت در سومین رخداد رسانه‌ای ملی «سردار تا سردار» تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدانی ها ، مراسم اختتامیه سومین رخداد رسانه‌ای ملی «سردار تا سردار» با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا و تنی چند از مسئولان در رشت برگزار شد.

در این رخداد رسانه‌ای از ۱۸ برگزیده با اهدای تندیس و جوایزی تقدیر شد، این رخداد در بخش‌ گزارش خبری، پادکست، ویدئوکست، مصاحبه، عکس و یادداشت در محورهای بازنمایی اقدامات مجموعه‌های مردمی در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک خان جنگلی، بازنمایی خدمات فرهنگی و اجتماعی مجموعه‌های مردمی با الگوگیری از سیره سرداران شهید، تحلیل نقش الگودهی سیره این قهرمانان ملی در شکل‌گیری مجموعه‌های مردمی و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

آثار زیادی از استان‌های گیلان، تهران، قم، خراسان رضوی، همدان و هرمزگان به دبیرخانه این جشنواره در رشت ارسال و در نهایت نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند.

گفتنی است، سولماز عنایتی خبرنگار خبرگزاری فارس همدان در این رخداد ملی موفق به کسب مقام اول بخش گزارش خبری شد، همچنین علی پنبه‌ای خبرنگار خبرگزاری فارس همدان در بخش یادداشت مقام سوم را از آن خود کرد.