۱۳۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های همدان

سرهنگ سرمدی جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: ۱۳۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده های برون شهری این استان فعال است و تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

به گزارش پایگاه خبری همدانی ها، جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: ۱۳۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده های برون شهری این استان فعال است و تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

سرهنگ سرمدی افزود : همچنین بیشترین میزان تخلف سرعت ثبت شده توسط دوربین ها مربوط به آزاد راه ساوه – همدان بعد از پل قهاوند است، چرا که با نزدیک شدن به ۳۰ کیلومتری شهر همدان رانندگان برای رسیدن به مقصد عجله می کنند.

وی در ادامه گفت: پس از آن جاده ملایر به همدان و سنندج به همدان در محدوده صالح آباد بیشترین میزان تخلف سرعت ثبت شده که در افزایش سوانح هم موثر بوده است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: بررسی‌های صورت گرفته بیانگر این است که بیشترین میزان تردد جاده ای در مسیرهای سه راهی بهار به سمت همدان، کوریجان- همدان و شهر همدان – جوکار است و اوج ترافیک در این مسیرها بعد از ظهر از ساعت ۱۸ است.

سرهنگ سرمدی در پایان خاطر نشان کرد: ۸۳ نفر در سوانح جاده ای این استان در چهارماهه ابتدای سال جاری جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ نفر معادل ۲۴ درصد کاهش داشته است.